Saturday, August 28, 2010

Ibland har man bara oflyt!

Som när kopplingen på bilen går sönder tex. Eller när man får vänta i 6 veckor på att en jäkla telefon ska komma med posten!

Förra Fredagen gick kopplingen på bilen och denna reparation går på nätta 6800 danska kronor! Och jag har fått åka buss och tåg i en vecka igen. Jag som hade tänkt slippa det kollektiva ett bra tag framöver! Så blev det alltså inte.

Beställde i Juli(!) en iPhone 3GS från 3's webshop i Danmark. De har leverans inom 1-5 vardagar efter att man beställt. Om två dagar har det gått 6 veckor sedan jag beställde min telefon och den har fortfarande inte kommit! Först skickades den till min gamla adress, och när den så blev returnerad till 3 (några timmar innan jag kom till det gamla posthuset för att hämta den) så kunde 3's lager inte hitta telefonen fick jag höra i Tisdags när jag ringde IGEN, men att de skulle leta efter den och sända den eller en annan så jag kunde räkna med att ha min telefon om 2-3 dagar. Det har nu gått 4 dagar (ja, det är postutdelning även på Lördagar i Danmark) och FORTFARANDE ingen avi från posthuset om att jag har paket att hämta!
Får jag inte min telefon på Måndag så ska 3's webshop kundservice få höra på en Svensk som tappat tålamodet! Om de så ska skicka telefonen med all express de kan så ska jag fanimej ha telefonen på Tisdag! Nu har jag väntat allt för länge! Nu har till och med mitt tålamod tagit slut!

Nästa gång jag ska köpa ny telefon så blir det i butik! Och vad ni än gör: KÖP INGEN TELEFON ÖVER 3'S WEBSHOP om ni vill ha telefonen innan nästa millenium!

No comments:

Post a Comment