Wednesday, August 11, 2010

Klassträff

Så för att bryta lite mönster på denna blogg så kommer här ett inlägg på Svenska också för en gångs skull. Verkar inte som det blir så mycket med min Svenska blogg. Undrar vad det kan bero på (kanske att jag aldrig uppdaterar)...
I vilket fall som helst så var jag den gångna helgen uppe i min hemregion Västra Götaland och var med på en liten men mycket trevlig klassträff! Det var inte många som kom, men vi som var där var det där lilla kärngänget som umgicks på gymnasiet och jag hade inte träffat någon av dem sedan 2005 och en del inte sedan vi tog studenten 2004.
Körde upp till mina föräldrar i Fredags efter jobbet. 40 mil enkel resa, men det är inga problem för min del att köra såpass långt. I Lördags hade jag 13 mil enkel resa till klassträffen så då blev det ytterligare 26 mil och jag kom hem till mina föräldrar igen mitt i natten. I Söndags var det så dags att åka hem till Köpenhamn igen, de där 40 milen. Trött var jag och regnade gjorde det! Men det gick ändå. Såg knappt vägen från Halmstad och ner men det är en annan historia.
Blev allt som allt lite mer än 100 mil på en helg, solo! Men det var det värt :)




If you can't read the text above, you may ask me to translate it ;) I just don't have the energy to write it all over again but in a 2nd language right now. 11.40pm so it's time for bed^^

No comments:

Post a Comment