Sunday, August 22, 2010

Kanske flyttar snart :)

Fick post ifrån Bröndby kommun igår. Ett erbjudande om en lägenhet på 80.4kvm alldeles intill Bröndbyöster station. Min man och jag är nummer två i kön på den lägenheten, och vi har tänkt att tacka ja. Hoppas att vi får den! Vore så skönt att äntligen få en lägenhet stor nog för två vuxna, katt och framtida barn. Får vi bara flyttat så går det ju att börja tänka lite mer i familjebanorna. Är väldigt glad nu!


Idag fick vi lyxat till det lite hemma med middagen också. Lagade hjortytterfilé med kantarellsås och det blev minst sagt en succé!

Har annars inte gjort särskillt mycket idag. Förbereder mig mentalt för att behöva åka kollektivt till jobbet igen eftersom kopplingen på bilen gick sönder på väg till jobbet i Fredags så bilen är på verkstad nu.

Men men, får vi lägenheten så kan jag till och med cykla till jobbet om jag vill, eller åtminstone ta bussen direkt utan att behöva byta transportmedel femtielva gånger!

No comments:

Post a Comment